pühapäev, 4. jaanuar 2009

Suur ristkülik :)


Suurus / Size: 148 x 57 cm
Muster / Pattern: Large Rectangle with Center Diamond Pattern by Jane Sowerby from Victorian Lace Today.
Lõng / Yarn: Sandnes Garn Kitten Mohair, 3 tokki, ostetud Taito Helsky poest.
Vardad / Needles: 4,5

Pildil paistab kitsam kui too tegelikult on. Lõng on mu lemmik, pole karvane, on kerge ja soe. Üks mõnus kiire kudumine oli!

7 kommentaari:

  1. Väga kaunis ja pitsiline!

    Eraldi äärepitsi kudumine tundub nii tüütu, eriti sellise suure ätiku juures :) Ma olin oma pitskardiganigagi püstihädas.

    VastaKustuta
  2. Tänan!
    Äärepits läks väga ruttu, ainult nurkadega läks pisut aega.

    VastaKustuta
  3. Imeilus ja ei saa üle ega ümber et tegu ka mu lemmikvärviga :)

    VastaKustuta
  4. Aitähh!
    Värv on selline omapärane jah, mulle ka meeldib :)

    VastaKustuta