laupäev, 10. juuli 2010

Poodi lasti.

Täna lasti mind üle pika aja linna ja poodi :). Esmalt oli plaan osta omale uus raamat, Kärt Summataveti Kihnu Roosi Käsitöökogu. Koerad ohutult Pääskülla transatud ja kahe pensioka hooleks sohvale lõõtsutama jäetud, põrutasin Järve keskusesse.

Raamatu ma sain ja täiesti planeerimatult lõnga ka, sest Veimevakas on praegu 30% hinnad all :).

Raamat on lihtsalt imeline, sisukas, ilusate fotodega, informatiivne ja Roosile kohaselt humoorikas kah. Ja mis veel, hinnalt arvestades kujundust ja sisukust, täitsa mõistlik.

Lõngadest oli seekord isu värvide järele.
Vaarikapunane Kidsilk Haze meenutas mulle kunagist vanaema kootud vaarikamustrilist kampsunit.

Sügav veinipunane Ogre seostus mul kohe ühe hiljuti proovitud mustriga ning Regia sokikas oli lihtsalt tore :D.


On suvi! On puhkus! Ja on soe! Nautigem!

Mul kummitas täna terve päeva see lugu, olgu see siia lõppu siis lisatud.


I´ve been at home for more than a week by now, working in home office and "babysitting" the doggies. It´s hot here, very hot and hard not only for doggies.

So today was the day where I finally had a change to go to Tallinn. The plan was to offer a transport to my mom, visit aunt and spend a day there. But as one of those supermarkets with bookstore and yarmshop was soooo close there, I left doggies with old ladies for one hour and run! :D

Here I am now - with my new wonderful book (planned) and some discounted yarn (totally unplanned). Book is about Kihnu Roosi´s handwork collections and her life in Kihnu. The book is just gorgeous!!!

Well, yarn shopping wasn´t actually planned but there was such a good discount today - -30% and I noticed some lovely colours like rasberry Kidsilk Haze, dark cherry Ogre lace yarn and Regia sock yarn which was just like... candy :). Show me the one who could resist to such a discount on quality yarns?

My vacation starts offically on Monday, I have tons of books to read and tons of yarn to knit and only 2 weeks off. Ready, steady, go!

6 kommentaari:

  1. Yep Signe, the book about Kihnu Roosi is wonderful. It arrived yesterday and I can't stop browsing it and reading little pieces. Hope to meet her someday.....
    Btw, thanks again for the English text on your blog!

    VastaKustuta
  2. Wow, you are fast!
    yes, the book is great, I think it will be one of those TOP books in my collection. I really like it.

    VastaKustuta
  3. Mh. Jälle põhjust raamatupoodi summasid jätta. Kusjuures ma'p teandki veel, et sihuke raamat on olemas. *häbeneb*

    A ma vaatan, et kennik on Sinatorru kõvasti Eplikut riputanud. Alles hiljaaegu pold tast lõhnagi. Ja CB Do You Remember on ja. Pidu. :P :)

    VastaKustuta
  4. Oh, poes oli veel paar algupärast käsitööraamatut, mis täitsa kenad. Üks lihtsalt eesti tikandist ja teine see muhu tikandi oma, mida hiljuti reklaamiti (mammuti kaudu vist).
    Sügise poole peaks tulema muhu käsitööst üldiselt kapitaalne raamat, seda ma ootan.

    VastaKustuta
  5. Tikandiraamat on mul olemas. :) Väga hea asi mu meelest. Muhu tikandi oma peab ka muretsema. Ja haapsallide raamatut mul veel pole ja. Õudne-õudne.

    VastaKustuta
  6. Ma jumaldan seda "Kose" lugu, veel parm kui originaal:)

    VastaKustuta