laupäev, 12. veebruar 2011

Koon...koon

Viimasel ajal leiab siit kudumisteemalisi postitusi kuidagi harva, eksole. Põhjust otseselt nagu polegi aga kõik võtab tavapärasest rohkem aega ja muud huvitavat juhtub ka.

Järjekorras on palju - ema soovib koeravillast sokke, Aade Lõngast leidsime koeravillasegust lõnga isegi. Ilus hall ja pehme on, pestud ning keras, löö ainult vardad sisse ja koo.

Vanaroosa sall on pooleli ja see isutab praegu kõige enim. Ilus muster ning mõnus soe toon.
Vahel hommikuti nokitsen isu rahuldamiseks paar rida :). Pildil on toon selline enam-vähem aga pisut pehmem ehk.Edit: lisasin hommikul õues tehtud foto, see on nüüd õige "vaarikas".

Peamine on aga ikka see valge kudum, mida tahaks juba kanda ja mida ma hambad ristis koon. Ammu pole olnud sellist tüütut kudumist käsil. Samas ma ei saa öelda, et mulle selle kudumistöö juures midagi ei meeldiks või vastu hakkaks. Lõng on mõnus pehme, muster on ammu ootel olnud, vardad on mugavad. Ainult see meeletu kogus labast pinda enne kui ma lõpuks mustrini jõuan, on kuidagi lõputu kudumine.

Aga ma pole alla andnud :D.
Täna kudusin vast pool varrukatest, kahte korraga koon ja praegu on kasvatamiste osa. Jäänud on veel 3 kasvatamiskorda ja paarkümmend rida labast pinda, siis (!) läheb huvitavaks.

2 kommentaari: