pühapäev, 1. aprill 2012

Kindad

Viimistlesin lõpuks oma sõrmikud ära. Viimasel ajal ei ole eriti kudumisisu ja - aega olnud, seega kippus asi kuidagi kaua venima. Aga nüüd on valmis!

Lõng / Yarn - Drops Alpaka, 3 erinevat tooni, a 50gr tokk. Kulus: pruuni 60gr, valget 10gr ja sinist 15gr.
Vardad / Needles - 1.75
Muster / Pattern -  raamatust "Meite Muhu mustrid"

Loodetavasti muhulased ei minesta nii barbaarse värvikasutuse pärast aga selline oli minu soov ja tahe :)
Mul pole sugulusseost Muhuga aga mulle väga nende värvikirevad mustrid meeldivad. Päris autentset ka teha ei tahtnud, et ikka oleks krutski sees ja teistmoodi. Lõnga-varda kooslus ei lubanud ka viimast mustrikorda enne sõrmi lisaks kududa, nii et seekord jäi selline.

Nüüd oleks vaja veel peenemaid vardaid ja veel peenemat lõnga, siis prooviks miskit vingemat kah. Kusjuures puhast kudumisaega polnudki teab kui palju, enamasti laupäeva pärastlõunad maal.

I hope the people from Muhu island will not be shocked after seeing those colors and folk pattern from Muhu. I wanted to have it in this way and I love the pattern. Its taken of book called Meite Muhu mustrid

 

1 kommentaar:

  1. väga ilusad, ja mulle see värvikombinatsioon muidugi meeldib :) ega kõik ei saagi ju roosasid kindaid enda olemasoleva riietusega sobitada... nii et täiesti ok mu meelest.

    VastaKustuta