reede, 27. aprill 2012

Tooli kõrval tool

Kunagi ammu leidsin maalt ühe tooli, mis sai kursustel korda tehtud ja on mul majapidamises aukohal ning kasutuses. Olen aeg-ajalt vaadanud ringi, et äkki leiaks talle paarilise ka aga pole vedanud. Kuna laua taga tahaks ikka istuda ja vahel soovib seda ka mõni külaline, siis korrastasin vahelduseks ühe teist tüüpi tooli. Kah maakodu leid, mis oleks peaaegu oma saatuse leidnud lõkkes.

Hiljuti korraks pilku ostasse heites avastasin aga ühe kohe lõppeva oksjoni, milles pakutav tool oli üsna sarnane sellele, mis mul kodus juba olemas. Olin ainuke pakkuja ning järgmisel hommikul tõin tooli Maarjamäelt ära. Tsipakene on erinevusi aga kui ma saan tast sama tooni kätte kui teisel, peaks kärama küll.
Vana kola on lahe!



Siinkohal meenub, et ma pole ikka veel saanud ühele poole oma vokiga, rääkimata vanaema kummutist. Aga pea seegi aeg ei tule, eksole :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar