neljapäev, 27. juuni 2013

Suskin...

Pisut lühikeseks jäi sinu elu aga nii need lood vahel on...  hästi kurb on aga elu läheb edasi ja helged mälestused jäävad...

Puhka rahus, kallis sõbrake!






13 kommentaari:

  1. Kaastunne ja kallid :( Mis juhtus ?

    VastaKustuta
  2. oh, nii kurb! Suured kallid sulle!
    Ma näen tihti ühte papit Politseipargis shotikaga jalutamas ja iga kord läheb mõte edasi sinu vahvatele kutsikatele ja nende naljakatele tegemistele. Pea vastu!
    -Monika

    VastaKustuta
  3. oi! oi... see ei ole kerge, tean omast käest. kaastunne. elasin teile kaasa ja elan ka edaspidi, pidage vastu!

    VastaKustuta
  4. head teed, kulla suskin, head teed...

    VastaKustuta
  5. Kui kahju... ole tugev!

    Monika

    VastaKustuta
  6. Südamlik kaastunne!
    Suuzi saab nüüd koertemaal kokku meie šotik Harriga...

    VastaKustuta
  7. Kurb, väga kurb. Läheb aega enne kui vanad head mälestused kurbust veidigi leevendavad. Sattusin Teie blogisse kunagi läbi Kullaketrajate ning sellest peale olen koerte tegemistel ikka silma peal hoidnud. Ise koeraomanikuna tunnetan, et lõplik lahkuminek tuleb iga päevaga lähemale. Jaksu ja meelerahu eluga toimetulemiseks ning B lohutamiseks!

    VastaKustuta
  8. Milline kurb uudis...suur kalli.

    Ruth

    VastaKustuta
  9. Oi kui kurb-kurb...
    Ma olen küll rohkem kassiinimene, aga ma tean, mis on kui kauaaegne lemmik lahkub...
    Mul tuleb oma vikerkaaremaale läinud kiisu pilte vaadates alati pisar silma.
    Pidage vastu ja jaksu edaspidiseks...

    VastaKustuta
  10. Oi-oi-oi. see on see kõige raskem hetk kui oled kord otsustanud endale koera võtta.... nendel vuntsilistel koomikutel on veel eriline oskus hinge pugeda...ja sinna jäädagi.. Olge vanaprouaga teineteise lohutajad.
    Nii kurb.
    Külli ( frikatell)

    VastaKustuta
  11. :( mul on ka praegu väga-väga kurb... tulin üle pika aja lugema ja... kerget käppa vahvale Suskinile :(

    VastaKustuta