pühapäev, 12. jaanuar 2014

Kolga-Jaani kindad

Parasjagu talve tulekuks






Kolga-Jaani kindad
Vardad / Needles : 1,5
Lõng / Yarn: Aade Lõng (tumesinine, valge), Limbaźu Tine (roosaka alatooniga beeź)
Muster / Pattern: raamatust "Suur kindaraamat"

2 kommentaari:

  1. Ma imetlen Su vedamist, et leidsid niii ilusa roosakasbeezi lònga. Imeilusad on!
    Kuidas see lõpetus on tehtud. Ma ei oska üldse eriti labakuid lõpetada. Ainult kihnu moodi oskan enam-vähem ja sedagi koledasti.

    VastaKustuta
  2. Selle lõnga ma sain Lätist kingituseks. Ma sellepärast valisingi just selle mustri, et toonid juhtusid kõik korraga kodus olema. Muidu on ikka nii, et see üks on kas puudu või ei ole päris õiget. Limbazi villane on ja 8/3, tsipa paks aga lillesüdameks sobis küll.
    Lõpetuse ma tegin pärast mitut katsetust kahe värviga. Et alguses mõtlesin ühe ringi ette, kuidas värvid jooksma hakkaks. Nt alustasin sinise ringiga ja kaks 1. varda algusest sinisega ja siis kaks 3. varda lõpust. Järgmisel ringil võtsin valge ja siis hakkasin kahandama. Esimese tõstsin niisama, siis kudusin valgega ja tõstsin esimese üle. 3. lõpus kudusin valgega kaks kokku. Jäi selline vahelduv, ma ei tea, kas on päris õige, iseenesetarkusest.

    Mul ei tule viimasel ajal kommentaarid enam meili peale, märkasin hilja, ehk ikka tuled lugema veel.

    VastaKustuta