reede, 12. september 2014

Raamatumeem

Triangel palus mul meemi üle võtta ja nüüd ma olen siin hädas.
Kirja tuleb siis panna 10 raamatut, mis enim on mõjutanud ja mõtelda väga ei ole lubatud :)


Pilt on siit

Astrid Lindgren "Bullerby lapsed"
A.H.Tammsaare "Tõde ja õigus" - 1. osa
O. Luts "Kevad"
O. Luts "Suvi"
Astrid Lindgren "Pipi Pikksukk"
F. Tuglas "Väike Illimar"
Grimmide muinasjutud, nt "Hansuke ja Greteke"
Kõikvõimalikud krimkad, mis Mirabilia sarjas ilmusid. 
Milne. Karupoeg Puhh.

Nii kummaline kui see ka pole, siis lõppu paneksin meie koduse, vanas gooti kirjas "Uue Testamendi".  Nii palju kui ma end mäletan, ikka sai seda üksi olles lapatud.


PIlt on siit

Edasi annaks meemi Kaderile, Anule ja Kristiinale nt ning kommentaaridesse võite ju ka midagi kirja panna kui teema teid puudutab.

1 kommentaar:

  1. Kuna ma meemitaja ei ole, siis voin kommentaari kirja panna, et mu lemmikraamatud on olnud Astrid Lindgreni "Meisterdetektiiv Blomkvist", "Pootsman, Tjorven ja Mooses", "Bullerby lapsed", "Pipi Pikksukk", Gerald Durrelli "Minu pere ja muud loomad", Leida Kibuvitsa "Soomustydruk", Ellinor Rängeli "Kullimaja Marta" ja "6nne jahil", loomulikult kogu "Seiklusjutte maalt ja merelt" ja "Mirabilia" sari, Agatha Christie teosed, Dumas musketäride koik raamatud, Anderseni muinasjutud....mina kuidagi kymnega ei saa piirduda, sest lapsepolves ma pohiliselt raamatumaailmas elasingi:)

    VastaKustuta