pühapäev, 2. november 2014

Uued raamatud.1. Linda Elgas. Haapsalu rätikud. 2001

Mul on juba suvest tutvustamata mõned uued raamatud minu käsitööriiulis. Oleks patt neist mitte rääkida, nii et teeme otsa lahti!

Olin kaotanud lootuse leida kuskil Elgase rätikute raamat. Miskise hetkeemotsiooni ajel postitasin vastavasisulise küsimuse Facebook´i ning sain samal õhtul ka vastuse. Selgus, et Katrinil on kodustes varudes 2 koopiat ning ta oli lahkelt nõus ühe USAst mulle saatma!



Pildid valmis kudumitest selles trükises ei kannata muidugi kriitikat aga need asjad tol ajal lihtsalt olid nii. Skeemid on see-eest selged ja see on peamine. Aitäh, Katrin!

Nüüd on mul eestikeelsetest pitsiraamatutest puudu vaid üks väliseesti üllitis. Koopia küll on aga raamatufriik nagu ma olen, tahaks kunagi originaali ka!

I just discovered that I have´t introduced some books from my small handwork´s books library. One of those treasuries is Linga Elgas "Haapsalu rätikud". Rare book in Estonia and very hard to find those days. But it came out that my ex-colleague Katrin who lives now in US has got an extra copy! So now I´m a proud owner of the book :) Quality of the pictures in this book is not very good but schemes and patterns are brilliant, easy to read. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar