neljapäev, 28. juuli 2016

Tool

Mäletate veel seda tooli aastast 2012?  Aeg lendab...
Eks ma ikka lootsin, et selle puhastamine juhtub varem aga nagu ütleb vanasõna - parem hilja kui mitte kunagi. Nüüd tuli isu ja paar nädalavahetust on möödunud lihvimise tähe all. Kuna see töö pole tubane tegevus, vedasin kola maale ja onu valvsa pilgu all muudkui lihvin ("viska ära see vana kola!").

liivapaberiga nr. 60, esimene lihv
Liivapaber nr. 60 ja 80, teine lihvimine. 4 tundi tööd.

Juba paistab kaske pisut

Jäme lihv lõpetatud, nüüd ootab nr. 120 lihvpaberit

Kangutasime tappidesse tagasi, kui lihvinine lõpetatud, siis pva vahele ning koormarihmaga kõvasti kinni.
Lõpuks veendus vist onu kah, et mul on tõsi taga ja ma teengi sellest taas tooli :P Andis nõu ja aitas pisut. Toolil on üks liist alt paremalt puudu aga konstruktsioon tugev ja kui plaat paika saab, kestab küll.

Mulle meeldivad vanad asjad, ma vist olen sellest varem bloginud ka. Sellise kujuga tooli otsisin kaua, neid ei ole üldse eriti müügil. On küll palju "kolme-pulga-toole" ja siis neid tüüpilisi talutoole aga sellist nagu mul nüüd kaks tükki on õnnestunud omale saada, neid ma pole eriti näinud. Needki kaks on erineva kõrgusega aga tühja sellest, mul on plaanis nad eri värvi peitsida nagunii.

Nädalavahetusel kutsuti taas vanavanaonu majja korraks, sugulased olid seal ja kolasime pööningul. Nii põnev! Sain omale päranduseks isikliku kolme-pulga-tooli kah. Tool on paksu valge värvikihi all ja selle puhastamine on omaette töö aga mitte võimatu. Mul on isegi purgitäis värvieemaldajat kodus olemas.
Lisaks on ootel vanaema kummut, mul on jälle isu ses osas natukene kõpitseda.

Hoidke siis pöialt, et isu ära ei lähe :P


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar