neljapäev, 18. august 2016

Assa!

Tere! Mina jälle siin, noh see kodustatud elanik, kellel veel nime ei ole.

Ma õppisin siin vahepeal kirjatähti. Tuli välja, et arvutis on see palju lihtsam. Jälgid lihtsalt hoolega klahvide pealt, millist tähte vaja on ning siis muudkui toksid. Inimene ütles, et suurte tähtedega kirjutamine tähendab internetis karjumist. Kisada ma küll ei taha.

Täna kui inimene tööl oli ja loom jälle magas, hiilisin ma elutuppa ja tahtsin natukene kommi nosida. Eile küll inimene seletas midagi oma lemmikkommidest, mis Leedust pärit ja pidid väga kiiresti otsa saama. Aga mis ta siis hoiab neid laua peal?

Ronimine võttis küll pisut aega aga kohale ma sain ja siis, teate mis, ma oleksin oma käppadest ilma jäänud! Laua peal oli samasugune aparaat, millega minu eelmises kodus hiiri püüti! Ja see oli sätitud just kommikausi kõrvale!


Ma just passisin kausi servast paistvat Leedu kommi ja olin valmis juba haarama kui järsku märkasin, et miski helgib metalselt vastu. Huh! Mis siis küll oleks saanud kui ma käppapidi sinna kinni oleksin jäänud!?

Mul läks sellest meel nii kurvaks, et komm söömata jäi. Pugesin looma selja taha ja norutasin seal kuni õhtuni. Isegi tekki polnud peale tõmmata, sest riietega on mul ju kitsas! Õnneks läks inimesel õhtul mind nähes ka meel kurvaks ning ta lubas mulle päris oma teki teha.  Ma tahaksin, et see tekk oleks selline ilus lapiline ja et üks lapi värv oleks kindlasti samasugune punane nagu minu kampsun. Mulle väga meeldib punane värv!

Sättisin end Kk kõrvale istuma ja vaatan, kuidas tekk valmib. Kudujat ei tohi ju segada, nad kogu aeg loevad midagi omaette pomisedes ja siis kui sa valel ajal ütled "küll oli kole ilm" või "kas sul oli ka kena päev?", siis nad tavaliselt kangesti pahandavad. Nii et ma pean olema täiesti vagusi ning ootama kannatlikult. Kui tekk valmis saab, näitan teile ka kindlasti. Tahate näha, eks?

Lõpetuseks tahaksin teile meelde tuletada, et mul ei ole ikka veel nime. Inimene juba mainis midagi sellist nagu Söödik või oli see Sööbik, keda ma talle meenutavat oma juuste tõttu. Mina ei taha mingi söödik olla! Mulle küll maitsevad väga kommid aga ega ma sellepärast siis veel söödik ei pea olema!

Kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar